Strony

05 stycznia 2016

Nareszcie doczekaliśmy się tego widoku!

Chyba większość osób każdej zimy czeka na śnieg, a więc jest! Tylko szkoda, że dopiero teraz... Ale Święta swój klimat mają same w sobie, więc nawet bez śniegu cieszymy się świąteczną atmosferą (przynajmniej ja). A teraz czas wybrać się na spacer po chrupiącym pod stopami śniegu. Czy to nie jest coś cudownego i przyjemnego? Pomimo niskich temperatur i wiatru ja zawsze chętnie zimą wychodzę na dwór, a później piję gorącą herbatę z cytrynką. Cieszmy się z tego co mamy i nie traćmy czasu w domu, ponieważ nigdy nie wiadomo jak długo nasz śnieg będzie!
Z okazji Nowego Roku 2016 chciałabym Wam życzyć szczęścia, pomyślności, dużo uśmiechu i miłości oraz siły i wytrwałości w dążeniu do celu! I czego tylko sobie zapragniecie!

A Wy jak lubicie spędzać zimę?


11 komentarzy:

  1. Od kiedy nie jeżdżę na sankach, to chyba snowboard sprawia mi największą frajdę na śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i tak zawsze zostanę przy sankach! :D
      Pozdrawiam cieplutko! :)

      Usuń
  2. Uwielbiam narty, kuligi i spacery z aparatem.
    Świece, kocyk i książkę.
    Jednak już mi się marzy wiosna:)
    wszystkiego dobrego!!!!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. P.S. I jestem Twoją pierwszą obserwatorką:) Ale super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warszawa okryta śniegiem jest piękniejsza. Pewnie dlatego, że wszechobecny beton został nieco przysłonięty puchem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, zgadzam się w stu procentach! :D
      Pozdrawiam cieplutko! :)

      Usuń
  5. No właśnie...u mnie kilka dni temu była piękna zima, a dziś strugi deszczu i po śniegu ani śladu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie...u mnie kilka dni temu była piękna zima, a dziś strugi deszczu i po śniegu ani śladu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja zimy nie lubie
    http://16lipca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń