Strony

16 listopada 2015

Plusy jesieni!

Jesień odczuwamy już sporo czasu. Pierwsze liście już dawno spadły z drzew, więc teraz czas na jesiennego posta! Dla mnie jest ona bardzo przyjemną porą roku. Można powiedzieć, że nawet jedną z ulubionych. Jak już widać po tytule posta, dzisiaj przedstawię Wam jakie są według mnie plusy jesieni.

Zacznę od moim zdaniem najlepszej zalety jesieni, a mianowicie sweterki! Uwielbiam je nosić i kupować!


Liście! Kolorowe liście, które podczas spacerów szeleszczą pod naszymi stopami.


Świece! Drugi najlepszy plus jesiennych wieczorów! Nie wyobrażam sobie wieczoru bez leżenia pod cieplutkim kocem przy zapalonej zapachowej świecy.


Skarpetki! Uwielbiam też ciepłe skarpetki.

 Ostatni i też jeden z najlepszych plusów jesieni to herbata! Gorąca herbata z cytryną to podstawa jesiennych wieczorów!


Wielu z Nas dostrzega tylko same wady jesieni, ale warto spojrzeć na to z tej pozytywnej strony, a na pewno znajdziecie kilka bardzo ciekawych i fajnych rzeczy.

A jakie są Wasze plusy jesieni?

16 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam takie jesienne spacerki parkami i ciepłe herbatki :)
    Świetny blog!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. herbatka+książka+zapachowa świeca <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam podczas jesieni nosić swetry.
    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wg mnie największym plusem są ciepłe sweterki *-*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciepłe skarpetki <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci dobrze! Ja niestety nie znoszę kupować swetrów, bo jak patrzę na te ceny, a później skład to serce mi pęka.
    No, chyba że coś upoluję w lumpie, wtedy inaczej do tego podchodzę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to też tak mam :( Ale jakoś daję radę! Pozdrawiam cieplutko! :)

      Usuń
  7. Wszystkie te rzeczy są super, szczególnie herbata :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Plusy? Długie wieczory, herbata i grube koce! <3

    OdpowiedzUsuń